Lokahi News

.

Team Lokahi Video

Message for Japan !

vendredi 1 avril 2011 0 commentaires

Un message pour le Japon.




日本の皆様へ
美しく、私たちが愛してやまない国、日本。
その日本に起こった大災害に対して
私たちは深い悲哀の念を感じてやみません。
私たちの願い、そして祈りが日本の皆様にとどきますように。私たちはいつも日
本の皆様のことを考えています。
ロカヒチームとしてではなく、ヨーロッパの一国・フランスとして、私たちの思
いは日本と共にあることをお知りください。

日本の人々がいつの日か、再び母なる海で安らぐことができますように。
海の上で、彼らの輝ける笑顔を見ることができることを願いつつ、心からの祈り
をささげます。

がんばって、日本!
ピース・イン・ジャパン!
チーム・ロカヒ


To Japan,
We are deeply sorry for what happend to your beautiful and our beloved
country, Japan.
You are in our thoughts and prayers. We are thinking of all.
Not only as the team LOKAHI, France as one country in Europe, our
thoughts are always with you.


We hope that people will come back again someday to our mother ocean for
comfort.
Wishing to see them on the water with big smiles on their faces, we send
you our prayers...

GANBATTE, JAPAN!
PEACE in JAPAN!
Team LOKAHI

No Response to "Message for Japan !"

Post a Comment

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.